Saturday, September 26, 2009

I need HER by my side NOW!!!

...hmmm...
mud aku,dlm mud raye coz mls nk wat asement sgt2...
tp aku kne gak la siapkn..tnggl sebulan jek lg kne attend kls then CUTI...
snoknyer aku nk merewang jek cuti ni..lesen?hold dulu laa..;p
npe mud aku ni camni?y i need her?yup..tu la aku tgh rase skg..rase yg nth pe2..
aku hnyer dpt beraya pd 1st day raye aje..msuk 2nd day org dtg umah then trus xdpt pi mne dh after the next day..coz ibu dh start kje..:(
tu pun de gak la kuo pi umah pak uda kt klebang,lepak sane jek..afiq yg jmput...
kt sne pun aku dok tgk tv n mkn;p..

aku rase nk jmpe sgt org pemberi smngt,even pg td dia de call tp aku xpuas nk borak dlm fon..aku nk hug dia..nk luahkn sumernye..biar aku puas pe yg aku nk mrhkn sgt..
aku nk tenang semula..dan hnyer dia jek yg dpt tenangkn aku..
n wat aku tersenyum ble dlm keadaan gini...
aku xkn lupa atau berjauhan dgn dia smp bler2..

slh ke sgale pe yg aku ckp smlm?...atau pihak satu lg yg wat aku rase n jadi gtu?
tp aku hnyer berdiam diri even aku marah n bengang yg amat smlm...
tp pihak yg satu lg yg melebihi batas sbb dia tahu dia yg slh n wat aku gtu...
aku xdpt nk jwb coz aku xnk berdosa...
tp keadaan pihak satu lg tu yg cam mencabar aku utk berjwb..
aku menahan segala tomahan yg di lemparkn smlm..
aku menahan hingga nk terkuor air mata..tp aku tetap sabar...
aku trus terbayang muka org pemberi semangat kt aku...
aku mmg dh xsabar sgt2 nk jmpe dgn dia....

rase nk pi jmpe nyari jek..tp xdpt lak..:(
aku sedang bersedih+bengang...
npe di hari raye camni leh aku dpt keadaan yg cam smlm terpaksa aku tempoh gak even x sape pun yg suker dgn keadaan tu..

aku sedang cuba tenangkn jiwa aku..
tp ia akn lbih tenang bler jmpe dgn "dia" seor pompuan yg amat memahami aku..
n amat la jujur utk beri nsht or komen...:)

m***e*..i need u!!! ble dpt jmpe???
i really2 need U....;(

No comments:

Post a Comment