Thursday, December 30, 2010

30/DEC/2010

hye~~
entry t'akhir utk 2010..sy dgn ini ingin melaporkan tugas2 sy di tempat praktikal...
[ayat xleh blah];) nyway kje aku kat sini biase la sediakn folder utk meting2..ritu jd urusetia utk bengkel BALANCED SCORECARD aku kesejukan sepanjang ari dlm bilik jamuan kt bengkel tu...adoi..sengal2 bdn menahan kesejukan...[blk jek uamh mlm tu demam pnas naik..] pe nk wat dh tugas kne la SETIA dh name pun uruSETIA...heee....
dlm minggu ni aku hanye byk uruskan tentang meeting anjuran bahagian dasra n kualiti...UNIT PENGURUSAN PROJEK...mcm2 gak la bljr cara kje kat sini..
aku dh mule nk serasikn diri dgn keadaan keliling..alahamdulillah sumernyer ok..aku harap akan kekal la smp aku habis tempoh praktikal kt sini...huhuhuhuuuu..
KALAU dpt penempatan keje kt sini trus pun lg bguih kn...huhuhuhuhu....

timetable harian aku sjak praktikal ni pun dh brubah...yela ala2 alam pekerjaan gak la kn..huhu [dh xleh nk mls2 sgt cam mase STUDENT LIFE dolu2]

sejak dh mula PRAKTIKAL ni..bgn jul 5.30...iron baju..mandi..solat..bersiap la ape yg patut..supaya KEMAS..MAKE UP??OH NO!!xperlu lebih2..skadar yg ADO aje...;p
B4 kul 7am msti dh gerak kuar umah..ibu nk hntr my lil sis pi umh jagaan..then br la hntr aku trus ke UTEM..agk jauh gak if kuor lmbt nmpknyer 8.30 br la smp opis..[cam berlaku pd 2nd day on my practical] huhuhuhu
so..tiap pg b4 my mum BEBEL..kne la brubah..bgn awl sbelum ibu bn...huhuhu agak POYO...

di ptg ari..kul 5pm dh time utk pulang ke umah la kn..opis hour dh TAMAT! blk aku akn mndi then tdoq..coz keletihan..hehe..mgrb aku bgn..mkn..wat pe yg patut/perlu...
kul10 WAJIB masuk blik tdoq..[xleh lewat dh..nnti LIAT mato den nk bukak pg sok] ;)
seb baik la kul5..ade yg lmbt dr tu..cz masuk lmbt gak la kn..huhuhu..xmau la lmbt2..kre ok la opis hour aku 8am-5pm..^__^

EMM..rasenyer takat ni jek dulu entry aku utk arini..nyway..sok..31dec2010...
CUTI UMUM...coz mesia menang AFF SUZUKI...yea!!! dpt CUTI FREE..alhamdulillah leh aku rest...WEEKEND?? yea..sbtu ni BDQ STAF wat game suke suki at MIBC..its BOLING TIME!![hopefully kali ni xla byk msuk longkang malu la aku nnti..hehehhe...]

No comments:

Post a Comment